excalibur9
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

excalibur9

ogame Excalibur uni 9
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ik wil graag lid worden van Ex. W.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
hyper
Gast




ik wil graag lid worden van Ex. W. Empty
BerichtOnderwerp: ik wil graag lid worden van Ex. W.   ik wil graag lid worden van Ex. W. Icon_minitimeza 24 nov - 15:08:58

hallo allemaal,

ik zou graag lid willen worden van deze alliantie Ex. W.

ik ben een fanatiek speler en zeer vaak on line, ik ben op 3 oktober begonnen, moet nog wel het nodige leren maar leer zeer snel

op dit moment sta ik op de 335 e plaats, dat geeft wel aan denk ik dat ik echt veel on line ben en zo efficient mogelijk alles upgrade!

ik wil graag leren spelen zoals jullie het spel spelen en ben een teamplayer, ik help als ik dat kan mijn alliantiegenoten uiteraard.

als er vragen zijn hoor ik dat graag en anders zie ik graag de uitnodiging voor Ex. W.


grtz, hyper
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ik wil graag lid worden van Ex. W. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik wil graag lid worden van Ex. W.   ik wil graag lid worden van Ex. W. Icon_minitimeza 24 nov - 15:28:01

ik ben dan wel een tarket kwijt maar volgens mij is hij wel goeie aanwist voor de allie om ik heb hem nog niet echt tepakke gekregen ik zou zeggen laten we een poging wagen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DocQ
Knight
Knight



Aantal berichten : 245
Leeftijd : 34
Registration date : 08-11-07

ik wil graag lid worden van Ex. W. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik wil graag lid worden van Ex. W.   ik wil graag lid worden van Ex. W. Icon_minitimema 26 nov - 17:40:22

ik vindt het best =P laat hem maar probeeren Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ik wil graag lid worden van Ex. W. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik wil graag lid worden van Ex. W.   ik wil graag lid worden van Ex. W. Icon_minitimedo 6 dec - 10:20:16

Heb 'm vaak genoeg gesloopt deze speler blackviper Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ik wil graag lid worden van Ex. W. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik wil graag lid worden van Ex. W.   ik wil graag lid worden van Ex. W. Icon_minitimedo 6 dec - 20:32:12

ik heb hem paar keer mis gelopen helaas :p paar keer vaak :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ik wil graag lid worden van Ex. W. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik wil graag lid worden van Ex. W.   ik wil graag lid worden van Ex. W. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ik wil graag lid worden van Ex. W.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Graag lid worden
» wil graag lid worden
» Wil graag lid worden
» Lid worden van Ex
» lid worden van ex. MAIN

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
excalibur9 :: Lid worden?-
Ga naar: